کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317528 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کد مربوط به ویژگی زیرنویس زنده در اندروید 11 فاش شد

به گزارش سافت گذر، ویژگی زیرنویس زنده یا Live Captions امروزه در برخی گوشی ها که اندروید 10 دارند کار می کند و همان طور که از اسمش پیداست، با روشن کردن آن می توان همزمان با اجرای ویدیوها، فایل های صوتی و پادکست ها زیرنویس درج کرد.

گوگل اندروید اندروید 11 اندروید 10 سیستم عامل

این قابلیت برای افرادی از مشکلات شنوایی رنج می برند و یا کسانی که می خواهند در یک محیط آرام ویدیو ببینند و هندزفری ندارند بسیار مفید خواهد بود. البته شاید با خود بگویید که اکثر سایت های پخش فیلم و آهنگ گزینه درج زیرنویس دارند ولی واقعیت آن است که Live Captions به درد جاهایی می خورد که فیلم یا فایل صوتی در حال پخش زیرنویس ندارد. بر اساس جدیدترین اخبار و آن طور که برنامه نویسان سایت XDA-Developers کشف کرده اند، در نسخه سوم پیش نمایش اندروید 11 کدی وجود دارد که دال بر ویژگی زیرنویس زنده است.

آن طور که مشخص شده، در ورژن 3 پیش نمایش اندروید 11 اپلیکیشنی به نام Device Personalization Services قرار دارد که برای ویژگی زیرنویس زنده به کار می رود. در میان کدها، عبارت Enable Live Caption over this phone call (ویژگی زیرنویس زنده را برای این تماس فعال کن) وجود دارد که نشان می دهد برای تماس های برقرار شده در اندروید 11 می توان از این قابلیت بهره برد. زمانی که این گزینه فعال می شود، دو طرف مکالمه از طریق یک پیام صوتی متوجه خواهند شد که متن صحبت ها آنها درج می گردد. پیامی که پخش می شود دارای این مضمون می باشد:«« سلام!!!. شخصی که می خواهید با او صحبت کنید گزینه درج زیرنویس زنده را روشن کرده تا هر چه که شما می گویید به صورت متنی تایپ شود و همزمان با گوش دادن آنها را مشاهده کند»».

با همه اینها، هیچ تضمینی نیست که این ویژگی در نسخه نهایی اندروید 11 وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که انتظار می رود اولین ورژن بتا نسخه بعدی اندروید در ماه بعد منتشر شود. در همین حال، کاربران می توانند به سایت google.com/Android/beta بروند و با جیمیل خود وارد شوند و ببینند آیا گوشی که دارند می تواند از نسخه بتا اندروید 11 استفاده کند یا خیر. پس از لمس تصویر گوشی، آپدیتی به دست کاربر می رسد که با نصب آن دیگر راه بازگشتی وجود ندارد و موبایل باید همچنان از نسخه بتا اندروید 11 استفاده کند تا اینکه ورژن نهایی آن عرضه شود. چنان چه شخصی می خواست از نسخه بتا انصراف دهد، می بایست گوشی را به تنظیمات کارخانه برگرداند تا اندروید 10 در آن نصب شود.

گوگل اندروید اندروید 11 اندروید 10 سیستم عامل

بر این اساس، بهتر است بدانید که با پیوستن به مرحله بتا امکان دارد باگ ها و مشکلات نرم افزاری زیادی در گوشی تان به وجود بیاید و باید این انتظار را بکشید که برخی از ویژگی های فعلی موبایل کار نخواهند کرد.

در این میان، چنان چه گوشی که می خواهید در آن نسخه بتا را نصب کنید، دستگاهی است که با آن کارهای روزمره خود را انجام می دهید، بهتر است منتظر بمانید تا ورژن نهایی یا پایدار اندروید 11 عرضه شود چرا که در آن زمان باگ های کمتری وجود خواهد داشت.

در پایان اشاره کنیم که یکی دیگر از ویژگی هایی که انتظار می رود در اندروید 11 وجود داشته باشد، قابلیت دو بار ضربه زدن روی قاب پشتی برای فعال شدن یک گزینه خاص است.


منبع: phonearena.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46782 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/08 تعداد مشاهده: 2275
سافت گذر